reklama_pozdrowiony
FITNESS

ZBUDUJ BICEPS Z KTÓREGO BĘDZIESZ DUMNY

jak przypakować biceps

Biceps to jeden z tych mięśni, nad którym bardzo mocno pracuje większość mężczyzn odwiedzających siłownię. Mimo tego, że mięśni mamy naprawdę wiele, to właśnie biceps jest jakby odzwierciedleniem efektów uzyskanych na siłowni. Mocno rozrośnięty na 40 cm biceps robi wrażenie, ukazuje siłę i wielką wytrzymałość jego posiadacza. Jak jednak ćwiczyć i co jeść by zbudować biceps o jakim zawsze marzyłeś ?

Biceps to dwugłowy mięsień, który buduje część naszego ramienia. By zyskał on na objętości musi być odpowiednio ćwiczony. Wiele osób, które chcą zbudować potężne ramiona skupia się na ćwiczeniach na biceps po macoszemu traktując niejako triceps. A to właśnie triceps jest mięśniem trójgłowym, więc rozbudowując triceps możemy zyskać na obwodzie jeszcze więcej ! Jeśli zależy Ci na rozbudowaniu ramienia, to powinieneś ćwiczyć zarówno biceps jak i triceps. Ćwiczenia na oba te mięśnie są podobne.

Jak ćwiczyć i co jeść by mieć duży biceps

Ćwiczenia na biceps najczęściej wykonuje się za pomocą hantelek unoszonych do góry zginając łokieć. Większość ćwiczeń na biceps wykonywanych jest w pozycji siedzącej, a część z nich pozycji siedzącej. Biceps jest bardzo wytrzymałym mięśniem, dlatego za jego pomocą możemy podnosić naprawdę wielkie ciężary. Z racji tego, że biceps jest mięśniem dwugłowym dość małym (np. w porównaniu do barków czy klatki) biceps można ćwiczyć nawet 2 razy w tygodniu z przerwą przynajmniej dwóch dni.

To właśnie w przerwach nasz organizm, biceps się regeneruje czyli rozbudowuje po tym jak został lekko uszkodzony.

Nie osiągniesz jednak dużego bicepsu jeśli nie zadbasz o prawidłową dietę, w tym przypadku bogatą w białko. Powinno się zjadać co najmniej 2 g białka na każdy kilogram ciała jeśli chcesz rozbudować biceps. Bardziej zaawansowani stażem bodybuilderzy pozwalają sobie zjadać nawet 3 g białka na każdy kg ciała.

Jeśli chcesz mieć duży biceps to w swojej diecie powinieneś mieć odpowiednio dużo białka, czyli zjadać takie produkty jak białka jaj, twarogi, serki wiejskie, pierś z kurczaka, indyka, wołowinę. Spożywanie takich produktów zapewni Twojemu organizmowi optymalne warunki do tego by mieć biceps o jakim zawsze marzyłeś.

Kliknij by skomentować

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

reklama-pozdrowiony
reklama_pozdrowiony
Na górę