reklama_pozdrowiony
FITNESS

UPORAJ SIĘ Z OPONKĄ NA BRZUCHU – RAZ NA ZAWSZE !

trening na oponkę na brzuchu

Oponka na brzuchu, czyli warstwa tłuszczu, która odłożyła się właśnie w tym rejonie naszego ciała to bardzo duży problem natury estetycznej, którego często chcemy szybko i skutecznie się pozbyć. Niestety zlikwidowanie oponki na brzuchu nie jest takie szybkie. Należy podjąć działania, czyli zacząć odpowiedni trening i zmienić dietę.

Poza tym trzeba uzbroić się w cierpliwość, ponieważ pozbycie się oponki trwa nawet kilka miesięcy, w zależności od naszego obecnego stanu.

Skąd bierze się oponka na brzuchu ? Spowodowane jest to spożywaniem nadmiernej ilości węglowodanów (a nie tłuszczów jak mogłoby się wydawać), z których spalaniem nie poradził sobie nasz organizm. Szczególnie problematyczne okazuje się spożywanie węglowodanów wieczorem, bo to właśnie te najczęściej odpowiedzialne są za powstanie oponki na brzuchu.

Dieta aby zrzucić oponkę z brzucha

Kluczem do osiągnięcia jakiegokolwiek wyglądu, w tym zrzucenia oponki z brzucha jest odpowiednia dieta (a nie trening, który tylko może to przyspieszyć, ale bez diety niewiele zdziała). Aby zapobiec powstawaniu dalszych warstw tłuszczu na naszym brzuchu powinniśmy oczywiście zrezygnować z takich rzeczy jak napoje gazowe, słodycze, niezdrowe przekąski, nadmierne ilości fast foodu.

Na kolację nie powinno spożywać się węglowodanów, a zastąpić je potrawami wysokobiałkowymi i zdrowymi tłuszczami. Jednym słowem do momentu zrzucenia oponki z brzucha trzeba stosować dietę odchudzającą, redukcyjną. Tylko spadek wagi może spowodować, że pozbędziemy się oponki z brzucha

Trening na zrzucenia oponki z brzucha

Trening na zrzucenie oponki powinien być aerobowy czy interwałowy. Czyli taki gdzie wykonujemy ćwiczenia podnoszące nasz puls do odpowiedniej wysokości – wtedy nasz organizm spala kalorie, a także trawi tłuszcz ! Treningi interwałowe polegające na naprzemiennym „sprincie” z „lekkim truchtem” (czyli bardzo szybkim tempem naprzemiennie z wolnym) są bardzo skuteczne, ale też niezwykle wymagające. Pozwalają jednak skutecznie spalać tłuszcz, gdyż nasz organizm walczy z nim nawet kilkanaście godzin po skończonym treningu !

Zarówno podczas trening interwałowego jak i aerobowego (tlenowego) bardzo ważne jest by odpowiednio … oddychać. Ludzie mają nawyk by skracać oddech wraz z wysiłkiem fizycznym, ale to wcale nie pomaga, a co więcej jeszcze bardziej nas męczy.

Jak szybko pozbyć się tłuszczu z brzucha ?

By szybko i skutecznie pozbyć się tłuszczu z brzucha musimy stosować odpowiednią dietę i trening aerobowy (interwałowy) dzięki czemu w zaledwie kilka tygodni możemy pozbyć się niechcianej tkanki tłuszczowej.

Kliknij by skomentować

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

reklama-pozdrowiony
reklama_pozdrowiony
Na górę