reklama_pozdrowiony
ZDROWIE

TE 1 ĆWICZENIE (5 MINUT) SPOWODUJE, ŻE PRZESTANIESZ SIĘ GARBIĆ W 30 DNI

ćwiczenie na krzywe plecy

Problemy z prostą postawą, skrzywienia kręgosłupa to obok otyłości, jeden z największych problemów współczesnego społeczeństwa. Niestety, ale przesiadywanie godzinami przed komputerem, praca biurowa doprowadzają do sytuacji kiedy zaczynamy się garbić.

Głowa pochyla się do przodu, opuszcza się łopatki i z czasem taka postawa staje się dla nas naturalna. Niestety, ale garbienie się to nie tylko problem estetyki naszej postawy, ale także poważne komplikacje dla naszego kręgosłupa. Powinniśmy czym prędzej podjąć wszelkie działania, które spowodują, że przestaniemy się garbić. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań tego problemu jest regularna wizyta na basenie, która naprawdę pomaga, ale zaprezentujemy również 1 bardzo proste ćwiczenie, które trwa 5 minut a już po kilku treningach powoduje znaczną poprawę postawy.

Jak przestać się garbić ?

Garbienie się jest spowodowane nie tylko przyzwyczajeniem do takiej postawy (np. poprzez bardzo długą pracę przy komputerze), ale również słabymi mięśniami grzbietu, barków. Wizyty na basenie wzmacniają te partie mięśni dzięki czemu człowiek chodzi bardziej wyprostowany. Basen to jednak przynajmniej godzina czasu i koszty, które nie zawsze chcemy ponosić.

Na Internecie znaleźć można różne ćwiczenia na garbienie się, a mimo to, że wiele z nich jest skuteczna, to jednak czas ich trwania jest dość długi.

Tymczasem te ćwiczenie pozwala znacząco poprawić postawę w krótkim czasie i trwa tylko 5 minut dziennie ! Pod filmikiem znajduje się polska instrukcja jak wykonywać ćwiczenie na garbienie się.

  • stajemy przy ścianie, piętami, głową oraz barkami dotykamy ściany – postawa wyprostowana,
  • bardzo ważne jest by broda była skierowana ku naszej klatce piersiowej (należy cały czas na to uważać, bo podczas wykonywania ćwiczenia podnosi się ona do góry),
  • wykonujemy 2 x 3 serie ćwiczeń x 10 powtórzeń (podnoszenie rąk, dotykanie uszu mając ręce w kącie 45 stopni, „wspinanie się”) – każde z tych ćwiczeń dwukrotnie po 10 powtórzeń,
  • można ćwiczyć nawet 2 razy dziennie.

Już po pierwszym treningu widać chwilową bardzo mocną poprawę postawy. Regularnie wykonywane ćwiczenie jest w stanie poprawić garbienie się do prostej postawy w około miesiąc, choć najwięcej zależy od tego jak mocno się garbimy oraz jak przykładamy się do wykonywania ćwiczeń na prostą postawę.

Kliknij by skomentować

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

reklama-pozdrowiony
reklama_pozdrowiony
Na górę